alterglob

alterglob

Globalizációkritika, környezetvédelem, alulról szerveződő társadalmi mozgalmak, állampolgári engedetlenség, anarchisták, antiglobalisták, ökogerillák, mindenféle progresszív radikalizmusok. Viva Zapata!

LMP

Friss topikok

Licenc

Creative Commons Licenc

Lézerrel lőtték a Parlamentet

2008.10.06. 23:33 rudolf rocker

A Lehet más a politika! mozgalom lézerezte a Parlament Dunára néző homlokzatát. A rendőrség megpróbálta megakadályozni az akciót.

>>> az Index cikke a lézershowról

 

63 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alterglob.blog.hu/api/trackback/id/tr94700416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flimo13 2008.10.07. 00:51:13

Már azt hittem valami értelmes párt lesz, de csak hülye hippik..

Dandár 2008.10.07. 00:58:54

Ja, olyan hülye hippik, hogy mindent bejelentenek előre, hogy legális legyen, aztán meg meglepődnek, amikor a rendőrök nem tudjék megindokolni az intézkedést. Nem is értem, min lepődtek meg. Hát hol ének ezek már jó pár éve? Történt ma este bármi újdonság?
Mégis azért inkább a hülye hippiket választom, mint dróton rángatott, "egyértelmű utasításra" cselekvő rendőröket. Éljen a jogállam, éljen a jogbiztonság!

Illúzió 2008.10.07. 01:04:53

LMP = LuMPen elemek :-)

Pomme 2008.10.07. 01:06:37

Hmmm. Szerintem a rendőrök gazdija mellélőtt. Mert ezzel csak hátszelet adott a demónak.
Hacsak nem pont ez volt a cél.

LunaKid 2008.10.07. 01:09:54

Én is meglepődtem, mert nem voltam ott, és amit először hallottam, csak annyi volt, hogy tilos zavarni a parlament munkáját, meg hogy nincs önkormányzati engedély...

Hát, ez már így is elég vicces mind a kettő, de ahogy jönnek a részletek, kezd egyre érdekesebben kinézni a kép... :-o

Sajnos, a végén tényleg úgy fest, hogy ha a parlementben éjt nappallá tévő bölcs vezetőinken múlik, előbb-utóbb "randalírozó utcai huligánok" leszünk mind... (Honnan is ismerős ez a motívum? Vészesen öregszem, azt hiszem... ;-o )

zanza 2008.10.07. 01:14:22

Hát egy ilyen Kirgizisztán-szintű demokrácijában már csak ígyen mennek a dolgok. Érdekes lehet, hogy vajh a hoteligazgatót mivel zsarolták az efféle demokrácia őrei.

ave 2008.10.07. 01:15:35

Fasznak kell ilyen hujesegeket csinalni?
Mert nem bokitek ki a szemet inkabb egy politikusnak?

noném 2008.10.07. 01:15:50

Rossz helyen volt a lézer.
Távcsöves puskára kell szerelni és akkor lőni, amikor ott vannak.

wazze 2008.10.07. 01:19:19

Jól elvannak magukkal politikusférgék. Ők nem akarják, hogy másmilyen legyen a politika.

hanemhanna 2008.10.07. 01:28:22

szuper egy este!
rendőri handabanda, autós üldözés, órás szobafoglalás, fényjáték - mi kell még? ;)

Horto 2008.10.07. 01:35:00

Ezzel sok mindent elert az LMP:) gratula...az en szememben csak kinevettetik magukat ilyen gyenge akciokkal, politikat nem az utcan kell megtargyalni... es ezek a pereskedesek...

aka. gomes 2008.10.07. 01:39:10


biztam benne, hogy nem hetkoznapi bekoszones lesz.

s tesseek.

csak igy tovabb.

wazze 2008.10.07. 01:52:53

De eftáss, itten nem LMP égette magát, hanem ocsmánycsótányország köztörvényes röndérsége.

LunaKid 2008.10.07. 02:33:58

"politikat nem az utcan kell megtargyalni..."

Eegen, csak az van, hogy ahhoz előbb valahogy be is kell ám jutni oda az utcáról... :-o Capisci? Egyelőre kint vagyunk, és itt bizony így tárgyalnak velünk, úgy látszik...

(Először kis fény jusson be a Parlamentbe valahogy -- látjátok, még azt is milyen nehéz elérni?... ;) )

CsJP 2008.10.07. 02:37:29

Attol miert lesz mas a politika, mert az LMP lezerrel vetit a parlamentre? Talan egy jobb otlet kellene.

Bőrönd Ödön 2008.10.07. 03:43:42

És mi lett volna a felirat???

localhero 2008.10.07. 05:34:42

Erről az a vicc jut eszembe, hogy miért nincs nálunk magyar maffia, há' mer ezt a feladatot a rendörség látja el. Jé és Télleg...Amugy a jobb oldal a jobb a bal pedig a bal tökömet nyahalogathatja. Mi lenne ha imkább nem lenne parlament, de kormány semmiképp. Ennyire az anarchia is működik és az óccsóbb...

Elek 2008.10.07. 05:55:08

Oh, hát az ötlet aranyos:)

Igazából van abban valami, hogy a rendőrök nem engedik televetíteni a parlamentet, mert hát mégiscsak egy ország kiemelkedő szimbóluma. Képzeljétek el, hogy mondjuk idejön egy japán túristacsoport s elkezd a hipermodern zseblézerrel manga rajzfilmeket vetíteni a parlamentre. Szerintem erre sokan berágnának... Szóval a "lehet"/"nem lehet" kérdése nem csak egy alkalomról szól.

Persze a kérdés továbbra is ott van, hogy hogyan lehet bejutni a parlametbe az utcáról.

Javaslat:
- Indulj a választáson
- Nyerj mandátumot
- Vegyél fel öltönyt
- S próbálj gerinces maradni miután bejutottál. (gyk.: a választóid érdekeit képviselni)

Az első 3 eddig minden bentlévőnek sikerült. Az utolsó ponttal vannak némi problémák...

Az igazi baj, hogy ha nem ezt a bejutási formát választod, akkor azt már nem demokráciának hívják. Lehet máshogy is játszani, de az más következményeket hoz be a képbe. Olyat nem nagyon lehet játszani, hogy legyen kicsit demokrácia is meg nem is.

Amit nem értek a kezdeményezésben, az hogy hol van a koncepció. Azt elég egyszerű megmondani, hogy mi az ami nem tetszik, de annak jobban örülnék hogy ha lenne valaki (valami) olyan aki (ami) azt mondja, hogy mi legyen helyette. Konkrétan. Mert arról már lehet diskurálni, hogy többen akarják-e vagy kevesebben.

Mert be lehet jutni a parlamentbe, lehet ott kávézni is, meg meleg van, meg hát csak jobb bent mint kint, de kérdem én, mi lesz akkor, ha bent vannak? Jön a mikulás és hoz még két kávét?

Kashmir 2008.10.07. 07:25:24

Sztem ez állat volt. Még ilyeneket. Elegem van Gyusányból, félek Orbány sem jobb, liberálisok meg nincsenek meg nem is tetszenek sokszor.

Dr Kangörény 2008.10.07. 07:54:50

Nem lézerrel kellett volna vetíteni, hanem molotov koktéllal rendőrautót gyújtogatni. Mert azt büntetlenül lehet. A rendőrség hülyék gyülekezete.

[] (törölt) 2008.10.07. 07:56:15

Látod látod Bodolai,

ilyen az, amikor egy köcsög jogalap nélkül izmozik veled és fenyeget. Csak ezúttal te kerültél a fasz rosszabbik végére.

Nyájas üdvözlettel,

egy AdBlock júzer

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.10.07. 08:05:03

Megkérdezték a Parlamentben dolgozókat azután, hogy mégis sikerült vetíteni, vajon zavarta-e őket?
Valószínűleg észre se vették...

Egyébként mennyien dolgozhatnak éjszaka ott? És azok egyfolytában az ablakokon nézegetnek kifelé?

A rendőröket meg kellett volna osztani mondjuk 4-5 másik autóval, melyben mindegyikben van egy lézervetítőnek látszó tárgy... :) Kíváncsi lennék, mennyi autót vetettek volna be... :)

Ferdinand Navarra 2008.10.07. 08:09:10

Ötletes mozgolódás. Viszont örülhettek, hogy GYOGYO nem azt adta ukászba: verni, törni, bilincselni, öléssel fenyegetni, őrizetbe venni, koncepciós eljárást kreálni.

Zsirparaszt 2008.10.07. 08:22:11

Undorító magyar rendőrség.

Luppy 2008.10.07. 08:26:18

> "Igazából van abban valami, hogy a rendőrök nem engedik televetíteni a parlamentet, mert hát mégiscsak egy ország kiemelkedő szimbóluma. Képzeljétek el, hogy mondjuk idejön egy japán túristacsoport s elkezd a hipermodern zseblézerrel manga rajzfilmeket vetíteni a parlamentre. Szerintem erre sokan berágnának... Szóval a "lehet"/"nem lehet" kérdése nem csak egy alkalomról szól."

A lehet / nem lehet kérdése egyetlen egy dologról szól egy jogállamban, mégpedig arról, hogy engedik a törvények vagy nem. Ha nincs törvény ami tiltaná akkor jöhet a japán turista és azt vetít amit akar. Nem is az a durva az egészben, hogy megakadályozta a rendőrség hanem az, hogy az intézkedés szelleme nem az volt, hogy érvényt szerzünk a törvénynek (név szerint ennek és ennek a paragrafusnak) hanem az, hogy a mi szavunk a törvény és ha mi azt mondtuk, hogy mars innen akkor tűnés.

playgorro 2008.10.07. 08:30:40

Éljen az LMP, le a smasszerekkel!!!

ttaarrllee 2008.10.07. 08:40:10

Moszkvában megvakítottak pár embert az ilyen ügyes lézeres vetítők.

zöldpáfrány 2008.10.07. 08:46:12

Én azért örülök a figyelemfelkeltésnek, mert nem volt erőszakos. Aki akarta elolvasta, gondolkodott az üzeneten; aki nem akart.. azt még nem értétek el. :) De kellenek ilyenek, örülök neki

zöldpáfrány 2008.10.07. 08:47:53

Meg arra gondolok az is egy üzenet (végül is tőletek) , ahogy kezeltek titeket.

Lastrebel 2008.10.07. 08:53:57

Van egy sejtésem. Zavarja őket a lézer. Zavarja, mert eszükbe juttat valamit amitől tudat alatt iszonyatosan rettegnek, mert tudják magukról, hogy aljasok. Félnek, hogy egyszer jön majd valaki akinek már senki és semmi nem számít és akinek a lézersugara az egyik aljas fején keresi a megfelelő helyet ahol a bosszú lövedéke lyukat üthet a koponyáján. Szar érzés lehet.

ncis2 2008.10.07. 08:55:54

Ezek is igazi hülyék !

flea 2008.10.07. 09:15:46

ttaarrllee, ez nem lézer, csak a köznyelvben hívják annak - ez sima monokróm fény, ha egyenesen belenézel se lesz semmi bajod.

flea 2008.10.07. 09:16:24

egyébként a köcsög jogtipró röndérek bekaphatták volna.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.10.07. 09:25:15

Duna fölött repülni alacsonyan hasonló transzparenssel?

Vagy emberek a szöveg egy-egy részletét a hátukra erősítik és egymás mellett úgy mennek az utcán?

Vagy... a napfényt kell kihasználni, azt nem kobozhatják el, hehe :)

A bent dolgozó embereket (értsd: takarító szemlyzet) zavarta a fény.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.10.07. 09:28:03

Vagy lehet, hogy azt kell csinálni, amit a régi művészek csináltak, dalban, versben, metaforában elrejteni az üzenetet :)

De valóban, épp ez a fajta reakció és intézkedés adott visszhangot az akciónak.

oncogito 2008.10.07. 09:30:20

Azért az országház az ország háza és nem egyes csoportok kénye-kedve szerinti plakáthely.
A szabadság nem jelenti az, hogy mindent szabad összerondítani.
Vetítsék az égre, vagy saját házukra, amit közölni akarnak, ha már nem elegendő a nyilvánosság.
Abszurdum...

blz 2008.10.07. 09:30:50

hehe, ezek jófejek...

és nagy riszpekt Bodokynak, hogy coming outolt, és nem adta elő az "objektív újságírót", mint oly sokan...
pedig páran rendszeresen a nevük alá írhatnák, h a fidesz/mszp bértollnoka...

◄ViZion 2008.10.07. 09:38:00

OK, megpróbálták.
De minek egy rendőrt feljelenteni? Tette amit mondtak neki. a feljelentéssel az előmeneteltől, és prémiumoktól, etc. elesik (mert vkire ráverik, h hibázott, és engednie kellett volna...), pedig nem ő, hanem vmi főnöke találta ki, h nem lehet. yah, nem vok rendőr, nem is kedvelem őket, nem is utálom. Dolgoznak, ez a dolguk. ennyi. nem őt kell cseszegetni.
Nekem továbbra is az mkkp a pártom, ők többet ígérnek! www.mkkp.hu adócsökkentés, ingyen sör, örökélet! :)

Dr. Zerge 2008.10.07. 09:48:33

"Végül a Novotel szálló egyik ablakából vetítettek, de a hotel igazgatója idejekorán véget vetett az akciónak."

Bodoky, vazz', nincs kéznél egy értelmező? Idejekorán=??? (segítek =/= időnek előtte)

Egyebekben ami nem tilos, azt szabad. És ezzel a falralézerezéssel kapcsolatban valami joghézagot sejdítek itten...hacsak nem lehet valami fővárosi köztéri/épülethomlokzati reklámrendeletet ráhúzni.

Vonatkozó jogszabály híján jelen esetben az lehet vita tárgya, hogy vajh' a parlamentrelézerezés az zavarja-e képviselőink áldásos munkálkodását. Szvsz nem. (Vagy ha igen, akkor a kettes villamos is zavarja őket, meg a dunai hajóforgalom és a budai közvilágítás is.)

Eképpen a rendőr indokolatlanul akadályozott alkotmányos jogokat teljesülni. Ami meglehetősen aggasztó...
Arról nem is beszélve, hogy szvsz az ilyen jellegű követéshez meg bírói engedély köllene... Szal perelni, perelni, perelni!

Gülü 2008.10.07. 09:58:44

A rendőrt azért kell feljelenteni hogy rájöjjenek arra hogy ők csak a törvény eszközei és végrehajtói, nem pedig a kitalálói amit kedvük szerint alakíthatnak. Ha nem jelentették volna fel őket 2006-ban és 2007-ben a nagy tüntetések idején/után, még ma is azonosító nélkül szaladgálnának és lövöldöznék ki a járókelők szemét... Ha a parancsnok törvénytelen parancsot ad, akkor fel kell jelenteni azt is aki adja, meg azt is aki végrehajtja. Ha nem teszed biztos nem vonják felelősségre, (így se biztos), de ha igen akkor legközelebb talán nem így lesz. Olyan ez mint amikor egy négyéves gyereknek rácsapsz a kezére mert rosszat csinált. Ha nem csapsz rá, megint rosszat fog csinálni...

léggyalu 2008.10.07. 10:11:51

Szerintem annyira nagy riszpektet nem érdemel Bodoky azért, mert a tudósítása alá írta, hogy ő az LMP pártoló tagja. Az lett volna az igazán gerinces, ha ő erről nem tudósít, legfeljebb publicisztikát ír róla. Így egyre nehezebb róla elhinni, hogy érdekli az objektivitás, viszont egyre jobban erősíti azt az érzést, hogy újságírás/könyvírás címén politikai propagandát folytat. Pedig újságírónak tök jó volt.

Klum 2008.10.07. 11:10:23

Tisztára Beszélő-feeling. Hátha sikere lesz! Még fogadjunk, hogy a mélygarázs sem volt messze onnan, ahol a Kőszegéket inzultálták annak idején. Vagy ez Budán volt? A 2.0-ban már a Rózsadomb utcáin sétálva beszélgetnek a proletárforradalomról?

Léggyalu, nem érzem kevésbé objektívnak Bodokyt attól, hogy az LMP pártoló tagja, és ezt oda is írja. Szerintem nem ezen múlik az objektivitás. Meg hogy az miért is kéne tökéletes mértékben, és egyáltalán lehetséges-e.

Dr. Zerge: az "idejekorán" is jó szó ott teljesen.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.10.07. 11:22:47

Klum

Hát ja, a mondat végül is értelmes így is. Amennyiben az elbeszélő a rendőrséggel rokonszenvez, és üdvözlendőnek tartja a hoteldiri tettrekészségét, akkor jó. De mintha más alapállásból írattatott volna a beszámoló...

a 2008.10.07. 11:22:47

látszik, hogy jogállamban élünk mert akkor a politikusokat nem ilyen 'lightos' eszközökkel szívatnák, pláne azokat, akiknek sok a saruk... De legalább ha az ember külön rendőri felügyeletet akar, akkor mostantól tudni lehet, hogy egy lézert kell szerezni, és azzal rohangálni a városba, akkor a rendőrök is egyből utánad mennek! Persze ettől a bűnözés, a gazdasági sikkasztás, és büncselekmények nem csökkennek, egyszerűbb egy lézerrel szaladgáló embert üldözni, mint pár politikai sikkasztást, vagy polgári, maximum 5millió forint értékű lopást kinyomozni...

jenoke 2008.10.07. 11:27:06

Vetítéshez az adott épület tulajdonosának/tulajdonosainak engedélye szükséges. Kiemelten igaz ez a középületekre. Közterületi reklámnak minősül ugyanis. Ezenkívűl be kell szerezni egy önkormányzati engedélyt a közterületen futó reklám miatt, majd jöhet a terület foglalási engedély, a technika telepítéséhez. Amennyiben sok az utcavilágítás akkor kell egy rendőrségi engedély arról hogy mondjuk 2 lámpa lekapcsolása nem zavarja a közlekedést és a közbiztonságot. Ezek után hívhatod az elmüt aki kiszálláson ként 36.000 +áfáért lekapcsolja.

Az LMP-s vetítésnél csak közterület foglalási engedély volt.
Én jeleztem a szervezőknek kb. 1 hónapja, hogy ezek az engedélyek kellenek hozzá és akkor nem fogják basztatni őket.

Ha a Szili Katalin meg adta volna az engedélyt, akkor simán mehetett volna.
De neki ez nem volt érdeke.

Sajnálom hogy így alakult.

L

Méhész Dáriusz 2008.10.07. 12:07:07

Lézerrel lyukat lehet vágni az ember szemébe, szóval nem kéne ilyen lazán előadni, hogy "lézerrel vetítünk a parlamentre". Ahol ablakok vannak és az ablakok mögött emberek. Anyukádra vetíts lézerrel.

jenoke 2008.10.07. 12:15:42

Méhész Dáriusz!

a lézerrel kivágni az ember szemét csak speciális orvosi lézerrel lehet.
Vannak még katonai/ipari lézerek, ezek voltak az Orosz fesztiválon is ahol kb 15 ember vakult meg. A magyarországon használt lézerek nem tudnak szemkárosodást okozni csak akkor ha egy pontra irányítják huzamosabb ideig.
-Ha egyet pislogsz vagy kb 2mm-t elforgatod a szemgolyód vagy a fejed akkor biztosan semmi baj nem lehet. Mivel a lézer úgy adja ki a képet hogy folyamatosan mozog, ezért kb 0% , hogy baj lehessen belőle. Ezért egy kicsit furcsa arra hivatkozni, hogy emberek vannak az épületben.. semmi bajuk nem lehet a lézertől.

BandW (törölt) 2008.10.07. 12:20:36

Hát, ha a szabályokra történő nagyívű szarás az "új más politika" akkor szerintem nem nézünk valami túlságosan derűs jövőbe.

Tényleg komolyan azt hitte valaki, hogy fogja magát kisétál a dunapartra, oszt össze-vissza meglézerezi a parlamentet mindenféle engedélyek hiányában?

Szánalmas.

eax_ 2008.10.07. 13:08:55

Idiotak. Nagy vonalakban el tudjatok kepzelni, hogy mit csinal egy akar par tized W-os lezer az ember retinajaval? Ha nincs, szoljatok, szivesen demonstralom par onkent jelentkezo LMP-sen.

lastres 2008.10.07. 13:22:55

Jenőke,

Nincs igazad. Az Alkotmánybíróság nemrég semmisítette meg azt az önkormányzati rendeletet, ami politikai demonstrációkon engedélyhez kötötte volna a világosítást és a hangosítást. A vetítés semmiben nem különbözik ezektől a tevékenységektől, ez sem korlátozható. Ezzel lehet nem egyetérteni, de alkotmányos jogot korlátozni önkormányzati rendelettel, azt nem. Abban igazad van, hogy a biztonság kedvéért lehetett volna kérni engedélyt, és akkor nem cseszegetik a szervezőket.

BANDW:
Igen, ezt gondolták. Szerinted milyen szabályt szegtek meg?

lastres 2008.10.07. 13:27:31

EAX:

Az ilyen lézereket használják százezres koncerteken is, egyszerű szímpadtechnika, lásd Jenőke kettővel előtted levő hozzászólását. (pl. "Mivel a lézer úgy adja ki a képet hogy folyamatosan mozog, ezért kb 0% , hogy baj lehessen belőle.").

marxcie 2008.10.07. 13:34:15

de érdekes. ha nem csinálnak semmit az a baj. ha csinálnak, az a baj. de érdekes.

amúgy szerintem jó ötlet volt. pártok persze szabadon plakátozhatnak, az megmarad, az nem baj, bárhova, bármikor. szórólapokat, tömegével, kit érdekel hány tonna papir, mennyi fa, mennyivel kevesebb oxigén, mennyi oldószer és festék..
lézervetítés, ami nem marad meg, nem károsítja az embereket és még vicces is, az nem, azt nem szabad. de érdekes...

szimpatizáló 2008.10.07. 14:07:21

Lézerrel üzenni a Parlament épületére szerintem újszerű, környezetkímélő, klassz dolog. Szimpatikus, elegáns belépő lett volna egy új politikai erőtől. Kár, hogy nem hagyták. Kívánom, hogy jövőbeni munkájuk során ez legyen a legnagyobb gondjuk a hatalomban lévőkkel.
Sok sikert.

telekinagy 2008.10.07. 15:41:28

még az a szerencse, h a neonácik és szélsőjobbosok (illetve néhány a való világtól elrugaszkodott szélsőliberális barom) gond nélkül kap engedélyt mindenféle utcai megmozdulásra, akkor is ha ez a fél város szétverésével, megbénításával több milliós kárral jár.. no mert ugye joguk van hozzá, ALKOTMÁNYOS JOGUK az a bizonyos véleménynyílvánítás szabadsága..

jenoke 2008.10.07. 15:46:11

Szerintem abban viszont van valami, hogy nem a Parlament elé hanem a Duna másik partjára kértetek engedélyt.. az egy másik kerület.. stb.. .
Ahova kéred az engedélyt ott demonstrálhatsz nem? Azon a helyen útvonalon hangosíthatsz, emelheted a transzparenseket, egy másik helyszínre másik engedély kellett volna sztem..

De most már mindegy.. Sajnálom hogy így alakult.
jogszabályok nem követik, vagy csak nagyon lassan a technológiai fejlődést.

sün 2008.10.07. 17:52:21

Hát gyerekek, ez így is jó poén volt - bár talán még jobb lett volna 10 percig minimum egy jól látható banner. Mindegy.

De milyet fognak nézni a védett fejek, akiknek nyugottan köll ülésezni, gombotnyomni, ha kiderül, hogy a "hippiknek" a programjuk is jobb! Mer' lehet, hogy az egymás szemének kivájása helyett dolgoztak is picit, he? Ingyé, igen. Van, aki kőccségtérítés nélkül is tesz valamit, hogy ne kelljen kivándorolnia onnan, ahol született. Fura, mi? No AZT kivel fogják visszatarttatni? Valami nagyokossal, aki évek (évtizedek) alatt nem tudott kivinni minket a kátyúból? Vagy LETILCSÁK A NETET IZIBE?

Édes kis pofáim - ezen már túl vagyunk. Most kezdődik a tánc!

Klum 2008.10.07. 18:43:42

Kedves Sün, remélem, igazad van. Én is így próbálok kezdeni most hozzáállni.

Lastrebel 2008.10.07. 20:28:20

no comment-nek : először is leszögezném, nem érzem magam sem nácinak, sem szélsőjobboldalinak pusztán azért, mert szóvá teszem sok magyar testvéremmel együtt azt, hogy ez a hatalom aljas és nyíltan a polgárok életére tör. Vajon akkor is ilyen "náci" arroganciával ordítod a világba, hogy szélsőséges és náci a hatalom, amikor az két lábbal tiporja a sárba a nemzetet?? Igen,a kuka és az autófelgyújtás önmagában véve egy elítélendő cselekedet, DE : ezek a történések mikro méretűek ahhoz a pusztításhoz képest, amit a hatalom művel a társadalommal!! Vagy te is a hatalom aljas haszonélvezője vagy, vagy mérhetetlenül ostoba vagy. Döntsd el melyiknek érzed magad. Ha az előbbi, akkor takarodj, ha az utóbbi, akkor kussolj!

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.10.08. 21:21:37

Tojással kellett volna dobálni a Parlementre a nevüket, azt szabad, belefér a véleménynyilvánításba :)

A Dunán is kellene közterületfoglalási engedély egy csónakról, ami mondjuk a parthoz van rögzítve?

Will-O-The-Wisp 2008.10.10. 18:42:46

Klum, tudomásom szerint Budán volt a mélygarázs, azt hiszem, a mammutban.

Jenoke, azt is kérdeztük, ha budán, egy ottani épületre vetítenénk, az mehetne-e, de nem engedték. Egyértelmű, hogy parancsuk volt a lézer használat megakadályozására. Nem a parlamentről szólt a történet. Nézd meg az Index vagy a Kettős Mérce videóját!

BZL 2008.10.11. 05:06:08

"ttaarrllee, ez nem lézer, csak a köznyelvben hívják annak - ez sima monokróm fény, ha egyenesen belenézel se lesz semmi bajod."

"a lézerrel kivágni az ember szemét csak speciális orvosi lézerrel lehet...A magyarországon használt lézerek nem tudnak szemkárosodást okozni csak akkor ha egy pontra irányítják huzamosabb ideig. "

Döntsétek már el mi volt az a légvédelmi ágyú külsejű szar amivel vetítettek, mert nagyon nem mindegy.
A szemkárosodáshoz meg nem kell "katonai" meg "orvosi" lézer, elég egy síma vonalkódolvasó is, de azzal te nem lövöd át a Dunát, ez sokkal erősebb volt.
Igaz hogy az olvasóba pislogás nélkül kellene bámulni hogy baj legyen, mert az csak Class 2, de ha már Class 3/a (5x erősebb), már akkor is okozhat kisebb károsodást ha pislogsz.
Meg az mit jelent hogy "Magyarországon használt"? A lézer ereje attól függ hogy hol kapcsolják be?
Meg igaz hogy a sugár mozog, de aztán gyorsan vissza is tér ugyanarra a pontra, úgyhogy okoskodás helyett 1 engedély minimum kell, hogy azzal az ágyúval te emberek szemébe is vetíthetsz.
Mivel az ablak már csak azért van, hogy a sok paraszt azon keresztül bámulja hogy mi az a fény a túlparton - és mivel ilyenkor az ember bámul, még arra sincs garancia hogy túl sokat pislog.

Az meg hogy "úgysem volt senki a Parlamentben" faszság, egy csomóan éjszaka dolgoznak, és nem is csak a takarítók + elég egyetlen ember is, ha rosszkor néz ki az ablakon.

scaryman 2008.10.16. 16:18:05

Szval, egy légvédelmi reflektor sokkal erősebb, oszt mégsem vakul belé a pilóta. De félre a tréflit, legközelebb nagy diavetítőkkel kell menni, sokkal látványosabb, de azt sem fogják engedélyezni, mert itt az egész huzavona csak kamu. Az LMP megjelenése nem jelent mást, mint hogy, akik az utóbbii 18 évben politikát csináltak, azok "elkúrták", és nincs helyük a közéletben. El kéne bocsátanunk őket tisztes kisnyugdíjasként a halál kaszába. És ezt ők érzik! Ez a politikai osztály elhasználódott és a történelem süllyesztőjében a helye. És örüljenek, hogy csak lézerrel lövöldöznek rájuk.
süti beállítások módosítása